HTML

Amitgondolsz...

"Mi legyen a neve?" "Amit gondolsz." - A blogcím tehát így született. Nem valami ötletes, de elég bő és kényelmes ahhoz, hogy bármi beleférjen. Elsősorban ujjgyakorlatnak szánom. A lényeg, hogy írjak, amihez persze gondolkozni kell, ami jó.

Friss topikok

  • Don Pármezán: Gárdonyi Ágnes egy beszéd-pojáca! Az m1 híradóiban kb. egy éve már, hogy feltűnt és azóta is bossz... (2019.12.04. 19:57) Abszurd a közmédiában
  • napraforgolanyka: Melyik volt az az irodalmi folyóirat, amelyikre előfizettél? Én az Esőt szoktam megvenni, ez egy n... (2011.05.08. 22:06) Előfizetés
  • napraforgolanyka: Milyen világ? Ebből a szempontból mindenképpen undorító...Én sem értettem sosem, hogy miért az jut... (2011.04.06. 21:42) A múlt folytatása
  • come (törölt): Ez gyönyörű! Össze is futott a könny a szememben. (2010.10.06. 15:23) Első évforduló
  • racionalized: nekem a két Pablo Picasso meg a Akseli Gallen-Kallela: Lemminkäinen's Mother, 1897 tetszett a legj... (2010.10.05. 17:56) Ateneum Art Museum, Helsinki

Linkblog

Kezdődik minden elölről. Pedig ez csak az első nap volt. Érzem, hogy kevés leszek megint. És már most unom, és ki vagyok ábrándulva.

Mert nem tudok olyan nyelven vagy nem olyan szinten. Mert nem értek ahhoz a programhoz vagy nincs róla papírom. Mert nincs vagy nem elég a tapasztalatom az adott területen. Mert nem vagyok elég meggyőző, mert nem taposok mások hátán. Mert nem tupírozom fel az önéletrajzomat.

Mert nem hazudok. Mint teszi azt mindenki. Mert munkahelyre van szükségük, hogy valamilyen forrásból fedezzék a megélhetésüket. Mert különben megint a másik kapja meg az állást. Az, aki esetleg feltupírozta az önéletrajzát vagy elég meggyőző volt. Akinek volt elég tapasztalata, megfelelő papírja, ismerőse, tudása vagy szerencséje ahhoz, hogy alkalmazzák.

Mindenki ezt teszi, legalábbis sokan. A többség. Tehát ez az elfogadott, bevett szokás. A külcsín mindenekelőtt. Vélhetően a  munkáltatók is eszerint számítanak, tehát a beadott önéletrajzokból a megfelelő mértéket levonva kapják meg a nettót, azaz a körülbelüli igazságot. Ha az enyémből is csak az így számított nettót veszik, akkor bizony nem sok jóra számíthatok, és arra sem egyhamar. Milyen világ ez?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amitgondolsz.blog.hu/api/trackback/id/tr452805096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

napraforgolanyka 2011.04.06. 21:42:39

Milyen világ? Ebből a szempontból mindenképpen undorító...Én sem értettem sosem, hogy miért az jut előre, aki nyalizik, a másikat félrelökve töri az utat. De sajna egy olyan világban élünk, ahol a látszat az úr...
Nagyon szorítok!
süti beállítások módosítása